ЕПК-35

ПОВНА НАЗВА Електроприводний КРАН 35

 

ОПИС

Призначений для застосування в паливних магістралях літака. Являє собою єдиний агрегат, до складу якого входить електропривод (складається з електродвигуна, редуктора, блоку мікровимикачів, з єднальника) і гідравлічна частина (складається з корпусу з двома термоклапанами, сферичного затвору, механічного покажчика положення сферичного затвору).

 

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Робоча рідина НГЖ-5У
Діапазон робочих температур -60…+60 °С
Система живлення механізму двопровідна
Номінальна напруга живлення 27 В
Діапазон робочої напруги живлення 24,0 … 29,4 В
Аварійне напруга живлення 18 … 31 В
Час перекладки сферичного затвора з одного крайнього положення в інше в діапазоні робочої напруги, температури і тиску робочої рідини не більше 5 с
Струм, споживаний механізмом в діапазоні робочої напруги, температури і тиску робочої рідини не більше 2,3 А
Умовний діаметр прохідного перетину 35 мм
Тиск робочої рідини:
– номінальний 0,25 МПа
– надмірний до 0,4 МПа
– надмірний в момент закриття затвора до 0,8 МПа
Гідравлічний опір повністю відкритого сферичного затвора при температурі Р.Ж. та навколишнього середовища 25±10 °С і витраті 500 л/хв 0,005 МПа
Спрацювання термоклапана перепуску забезпечується при закритому затворі і підвищенні тиску Р.Ж. з однією з сторін затвора вище:
– для виконання 1 0,35 МПа
– для виконання 2 0,45 МПа
Призначений ресурс не менше 50 000 л.ч.
Ресурс до першого ремонту і міжремонтний ресурс не менше 15 000 л.ч.
Маса 1,5 кг