ЕПК-20

ПОВНА НАЗВАЕлектроприводний Кран 20

 

ОПИС

Призначений для застосування в паливних магістралях літака. Являє собою єдиний агрегат, до складу якого входить електропривод (складається з електродвигуна, редуктора, блоку мікровимикачів, з єднальника) і гідравлічна частина (складається з корпусу з двома термоклапанами, сферичного затвору, механічного покажчика положення сферичного затвору).

 

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Робоча рідинаНГЖ-5У
Діапазон робочих температур-60…+60 °С
Система живлення механізмудвопровідна
Номінальна напруга живлення27 В
Діапазон робочої напруги живлення24,0 … 29,4 В
Аварійне напруга живлення18 … 31 В
Час перекладки сферичного затвора з одного крайнього положення в інше в діапазоні робочої напруги, температури і тиску робочої рідинине більше 5 с
Струм, споживаний механізмом в діапазоні робочої напруги, температури і тиску робочої рідинине більше 2,3 А
Умовний діаметр прохідного перетину35 мм
Тиск робочої рідини:
– номінальний0,25 МПа
– надмірнийдо 0,4 МПа
– надмірний в момент закриття затворадо 0,8 МПа
Гідравлічний опір повністю відкритого сферичного затвора при температурі Р.Ж. та навколишнього середовища 25±10 °С і витраті 500 л/хв0,005 МПа
Спрацювання термоклапана перепуску забезпечується при закритому затворі і підвищенні тиску Р.Ж. з однією з сторін затвора вище:
– для виконання 10,35 МПа
– для виконання 20,45 МПа
Призначений ресурсне менше 50 000 л.ч.
Ресурс до першого ремонту і міжремонтний ресурсне менше 15 000 л.ч.
Маса1,5 кг

 

ІНТЕГРАЦІЯ

ЛітакАн-148
ЛітакАн-158
ЛітакАн-178